2. desember 2011

Vinnere og vinnerlykke


For en tid tilbake var jeg så heldig å vinne en giveaway hos Har en drøm, og skjønneste Line hadde med seg dette fine Becksøndergaard skjerfet til meg da vi møttes på førjulstreff hos hviit. Tusen takk, igjen, Line. Jeg ble VELDIG glad, og skjerfet er flittig i bruk!
(selv etter en uheldig tur i vaskemaskina...)

Nå har jeg trukket vinnerene i min giveaway, og håper å kunne glede to som har vært innom bloggen min. Takk til alle som ble med; nå gleder jeg meg til å få tittet innom bloggene deres. 

Random hjalp meg med å finne vinnerne. Og det ble:

Bodil, med bloggen Bodilla, som får hjortehode-knaggen
og
Cecilie, med bloggen Cecilies lykke, som får synstest-plansjen.

At det skulle bli to vinnere, som jeg føler at jeg kjenner litt (fordi jeg følger med på bloggene deres, og søte Cecilie har jeg jo også møtt på to bloggtreff), var jo litt gøy.
Håper premiene faller i smak.

klem

4 kommentarer:

  1. Åh, tusen takk Hedda. For en flott premie. Må si jeg liker dine giveaways, spes når jeg vinner, hihi.
    Sender deg adr min.
    Ha en flott dag!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Så flott skjerf du var så heldig å vinne hos Line heldige deg. Og gratulerer til de heldige vinnerne av dine flotte premier :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til deg som vant det nydelige skjerfet og ikke minst gratulerer masse til de heldige vinnerne på din Giveaway!! Ønsker deg og dine en herlig førjulslørdag! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Jippi! Så gøy! Jeg sender adressen. Er på ferie, så sender når jeg kommer hjem hvis ok! Klemmer

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!